woensdag 31 juli 2013


Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag weer een stempel kaart voor jullie.
Deze keer heb ik gewerkt op wit cardstock met Schadow Inkt van 
Hero Arts.


Ik ben gestart met het op maat snjiden van het papier.
13,5 x 13.5 cm uit wit cardstock (hobbycarton)
Hierop heb ik een masker gelegd en dit ingekleurd met een blendingtool
en 3 kleuren shadow inkt.
Deze inkt geeft een fluweel look over het papier lijkt het wel. 
Nadat ik tevreden was heb ik met de bloemen stempels in dezelfde kleur groen
als de middenbaan gestempeld. 
3x naast elkaar. 
Met zwarte Versafine inkt  is de tekst gestempeld.
Vervolgens heb ik stuk zwart cardstock afgesneden op 14x14 cm
en een stuk olijf groen van 15x30cm
deze strook dubbel gevouwen en de delen op elkaar geplakt. 

Met Frantage hier en daar wat gestrooid en verhit met de heatgun.

Ben weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie 

9 opmerkingen:

Josje zei

Hele mooie kaart in prachtige kleuren

Boukje zei

Erg mooi Lydia, mooie kleuren bij elkaar en prachtig die achtergrond!
Groetjes Boukje.

Jeannette zei

Erg mooi met dat masker Lydia, geeft een prachtig effect, mooi totaalplaatje, groetjes Jeannette

De Rommelpot zei

Dit is een hele mooie kaart.
Maar.... wat van masker heb je gebruikt???
En waarom maken jullie de kaarten allemaal zo groot???
De meeste vierkante kaarten die je koopt zijn 13,5 bij 13,5, zo passen ze precies in de gewone vierkante enveloppen.

Groetjes Sippie.

Unknown zei

Dat is heel mooi geworden!

Groetjes,
Daniƫlle

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart.

groetjes karin

Claudia's kaartjes zei

Super mooi kaartje.

grtjs
Claudia

Lydia Boode zei

Hoi Sippie,

We kiezen voor het grote formaat doordat je een scrapvel doormidden snijd, je heb dan al een basis van 15x15cm en zo heb je weinig tot geen rest afval. Maken we scrapkaarten waarbij we een stempel plaatje inkleuren heb je dit formaat ook wel nodig omdat de afbeeldingen redelijk groot zijn. In de meeste hobbywinkels zijn wel enveloppen te koop waar dit formaat in kan. Ook kun je A5 enveloppen van de boekwinkels gebruiken.
Ik hoop dat ik zo je vraag heb kunnen beantwoorden.
groetjes
Lydia

Lydia Boode zei

Ps: het masker is van TCW. The Crafters Workshop. Deze heb ik alweer een tijdje en weet niet of hij nog verkrijgbaar is.