woensdag 30 januari 2013

Candy Time 350 volgers

Hallo lieve bloglezers,
we zien dat jullie in grote getale hier elke dag of enkel keren per week komen kijken.
Dat vinden wij heel erg fijn.


Nu zouden we ook graag zien dat degene die hier komen kijken, zich als volger aanmelden. Dat zien wij als een compliment voor het werk dat we doen.
We willen onze huidige volgers en toekomstige volgers de kans geven twee leuke mallen te winnen.
We hebben dus een prijsje voor twee mensen.

Candy 1. Mini vlindermal van Cheery Lyn



Candy 2: Bloemenmal van Olba

1. Je bent al volger of je bent het net geworden.
2. Dit blog is vermeld in de bloglijst op je side-bar van je blog (als je een blog hebt).
3. Je hebt deze candy goed zichtbaar op je blog geplaatst.
4.Schrijf een reactie onder dit bericht en vertel ons welke van de twee je het liefst hebt.

Bij het bereiken van 350 volgers gaat de candy er uit.

Groet DT Creaties met Papier

73 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een leuke candy. Op met zijn allen naar de 350 volgers. Jullie verdienen het met al die mooie voorbeelden elke keer !!!!
Als ik mag kiezen wil ik voor mal 2 gaan

Ditta zei

Ik doe graag mee, volger ben ik al van het eerste uur, en jullie staan in mijn volgerslijst, en ik ga de candy op m'n blog vermelden...En als ik wat win....zou ik graag mal nr 1 willen winnen!
Liefs Ditta

jolanda zei

Ben al een poosje volger.
Ik vind de prijsjes beide erg leuk en mocht ik winnen, laat ik me graag verrassen. (beide heb ik ze niet)

Linda Timpers zei

Wat een leuke candy op jullie blog,ik zou graag kans willen maken op mal 2

Groetjes Linda

Gea zei

als ik mag kiezen ga ik voor nr 1 maar ben ook blij met de andere. Ik heb ze allebei nog niet maar de vlinders zijn super leuk. gr Gea B

Marjan zei

Wat een supergave candy's zeg ! Het is moeilijk kiezen, maar ik ga voor nr 2, de bloemenmal.
Volger was ik al.
Ik heb de afbeelding met de kadootjes op mijn blog gezet. Ik hoop dat dit de bedoeling was. Zo niet, laat het dan even weten, dan plak ik er de afbeelding van de bloemenmal in.

Groetjes, Marjan

anneke's creaties zei

wat een gave candy, hier doe ik graag aan mee,
volger was ik al en heb de candy in mijn sitebar gezet
beide mallen vind ik super dus mocht ik winnen dan maakt het niet uit welke mal, ik heb ze geen van beide,
bedankt voor deze geweldige kans

groetjes anneke

Kaartenkraam zei

Wat leuk zeg, deze candy, ik zou graag een kansje maken op de vlinders. Volger was ik al en de candy zal ik op mijn blog zetten!

groetjes van Ank

San zei

Wat een gave Candy! ik ben gek op vlinders, dus mijn voorkeur gaat uit naar de vlindermal. volger was ik al op facebook, maar nu ook hier

liefs San

Aleida zei

Ik zal even een plaatsje inruimen op mijn blog.
Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste mal: ik ben DOL op vlinders! En dus ook dol op bloemen, dus die mal is ook meer dan welkom.
groetjes,

Margreet zei

Aan alle voorwaarden zijn voldaan!
Allebei de mallen zouden welkom zijn, want ze zijn beiden heel mooi...maar als ik toch moet kiezen, kies ik voor de vlindermal...
xxx Margreet

Bea zei

Wat een prachtige candy loven jullie uit, ik ben al volger en zet daarom de candy op mijn blog, ik wil graag kiezen voor de vlindermal want die lijkt me heel erg mooi om mee te freubelen...

groetjes Bea.

manon's kaartenhoekje zei

gefeliciteerd met jullie volgers, wat veel zeg, en volger ben ik al vanaf het eerste moment. en de candy ga ik zo plaatsen op mijn blog...

wat een super gave candy...
beide mallen vind ik super dus mocht ik winnen dan maakt het niet uit welke mal, ik heb ze geen van beide,

groetjes manon

jans zei

ik doe graag mee volger ben ik al een poosje en zal proberen of blogs mee werkt om hem in mijn site bar te zetten vind ze bijde heel mooi dus maak mij niet uit ben al blij met deze kans grt jans

Wil zei

Wat een supergave candy zeg. En nu maar gauw naar de 350 volgers hoor! haha
Als ik zou winnen, maakt het mij niet uit, ik laat me graag verrassen.

groetjes, Wil

Gerrina zei

Het zijn allebei gave mallen. dus ik doe graag mee! Toch heb ik een lichte voorkeur voor de 1e. Ben benieuwd hoe snel jullie hier aan de 350 zitten... Groetjes, Gerrina

Sieta zei

Wat een super mooie candy staat er hier op het blog.
Nou volger ben ik al een hele tijd, alleen ontbreekt het me vaak aan tijd om een reactie achter te laten als ik langs ben geweest.
Graag doe ik mee en zal de candy op mijn blog plaatsen.

Liefs, Sieta

Channah zei

Wat een leuke candy, ik ben al heel lang volger van dit blog en vind vaak inspiratie in jullie voorbeelden.Als ik win, maakt het me niet uit wat het is elke mal is welkom.

Gr. channah

Anita's blog zei

Wat een leuk initiatief.
Volger was ik al en doe graag mee met de candy. Als ik mag kiezen, vind ik mal 2 wel mooi!
Groet Anita

Suzan zei

leuk idee, ik heb het op mijn Blog gezet, ik vind mal 1 mooi,

Groetjes Suzan

KarinsArtScrap zei

wat een gave candy, ik hoop dat jullie de 350 binnen kort hebben.
jullie kaarten of creaties zien er altijd prachtig en verzorgt uit.
dank je wel voor deze kans.

groetjes karin

Jolanda zei

Wat een superleuke candy . . .ik doe graag mee, en mijn voorkeur gaat uit naar de mal van de vlinders . . .prachtig gewoon!

Handmade By Doris zei

Witam!
Ja też się przyłączam do candy.
Jestem obserwatorem.
Wasz blog umieściłam w pasku bocznym w Moje ulubione blogi, a informację o candy w pasku bocznym w candy w których biorę udział.
PodobajÄ… mi siÄ™ motyle.

adres mojego bloga:
http://handmadebydoris.blogspot.com/

Cards made by Patricia zei

Wat een leuke candy. Ik heb hem op mijn blog geplaatst, hoor en ik ben al een tijdje volger.

Mocht ik in de prijzen vallen, dan gaat mijn voorkeur uit naar de bloemenmal.

Groetjes,
Patricia

Linda zei

Wat een leuke candy, ik doe graag mee en zou dan kiezen voor nummer 2 de olba bloemen mal.
groetjes Linda

Aartje zei

Wat een prachtige candy. Ik denk dat de laatste volgers er zo bij zijn. Mocht ik winnen dan ga ik voor de bloemenstans. Al zijn de vlinders ook prachtig.
groeten, Aartje

Anoniem zei

Volger ben ik al een hele tijd en ik heb alle vele mooie creaties langs zien komen. Hoop natuurlijk nog veel moois te zien. Als ik mag kiezen dan ga ik voor de vlinders want dat is soms net dat puntje op de i, dat extra's op je kaart. De bloem daaronder heb ik al van magnolia (ook heel mooi trouwens)
groetjes Joke

Summer-design zei

Wat een leuke candy en wil daar dan ook graag een gokje op wagen.
Vind ze allebei mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar de bloemenstans. Ben al volger en zal de candy op mijn blog plaatsen.

Gr, Wietske

Anreda zei

Super gave candy, wil graag mee doen voor mal 1 (de vlinders).
Ik ben al druk duimen aan het draaien *lol*

Liefs, Anreda

janieworkum zei

Wat een leuke Candy, ik ben jullie volger geworden. en jullie staan vermeld op mijn blog.
Misschien willen jullie ook mijn volger worden. Lijkt mij wel leuk . Ik ben pas 4 weken geleden begonnen met een blog en pas ruim een jaar bezig met kaarten maken en wil dit gaan uitbreiden. Mij maakt het niet uit wat ik zou winnen ik vind ze allebei even mooi.
Janieskaartenwereld.blogspot.nl
Ik hoop jullie ook bij mij te zien.
groetjes janie

Tineke van der Linden zei

Een supergave candy geven jullie weg!!! Ik doe graag mee. Beide mallen zijn supermooi maar als ik dan moet kiezen gaat mijn voorkeur uit naar de vlinders.
Groetjes Tineke

Astrid en Brenda zei

Wat een prachtige candy's geef je weg. Als ik in de prijzen zou vallen zou ik graag nr 2 ontvangen. (de bloemenmal) Deze spreekt mij zeer aan.
Veel succes met jullie blog en ik zal deze met plezier blijven volgen.
Groetjes brenda

Nietje zei

Via-via kwam ik op jullie blog terecht en het zag er zo gezellig uit, dat ik gelijk maar volger ben geworden.
Voor de candy is het moeilijk kiezen,want het zijn beide erg leuke mallen. Maar ik ga coor nummer 1, want de vlinders vind ik super mooi.

Richtsje zei

Het is helemaal te gek op jullie site, altijd hele mooie creaties en nu twee supergave candy's !! Het maakt mij echt niet uit, ik doe gewoon mee en zie vanzelf wat het wordt! Volger was ik al vanaf dag 1 en met plezier zet ik deze candy op min blog.

Groetjes Richtje

Miranda zei

Leuke candy en ben dol op vlinders dus daar zou ik voor gaan! Veel succes iedereen en jullie met dit leuke blog!
groetjes Miranda

marian zei

Wat een super leuke candy,.Volger ben ik al lang. Telkens laten jullie van die prachtige creaties zien met een goede uitleg.Dus kom steeds met veel plezier langs.Mijn voorkeur gaat uit naar de Olba stans (staat al een poosje op mijn verlanglijstje).
Groetjes van marian.

marian zei

Wat een super leuke candy,.Volger ben ik al lang. Telkens laten jullie van die prachtige creaties zien met een goede uitleg.Dus kom steeds met veel plezier langs.Mijn voorkeur gaat uit naar de Olba stans (staat al een poosje op mijn verlanglijstje).
Groetjes van marian.

Creahuijs zei

Wat een leuke candy!!
Helemaal tof!
Ben net volger geworden, maar wat een leuk blog met mooie creatie''s en foto's!
Ik maak graag een kansje op de vlinders, ben gek op vlinders.

Liefs Priscilla

viera- scrapbooking a svet papieru zei

leuke candy, ik wil een hoop nieuwe Idee

Sonia zei

Thanks a lot for the chance to win a surprise candy^_^
Hugs,
Sonia

Unknown zei

Ook volg ik al een tijdje dit blog en vind het een hele leuke candy. Bij een mooi ingekleurd copic prentje past zo een malletje helemaal om de boel op te vrolijken en helemaal gelukkig wordt ik van vlindertjes dus voor mij graag malletje 1 met een beetje geluk.
Liefs xxx

sieneke zei

Ben volger geworden van jullie prachtige blog.
wil ook graag kans maken op 1 van deze mallen.
Mijn keus is gevallen op de vlinder mal.

Sieneke

Riannerizanti.blogspot.nl zei

wat een leuke candy ik doe daar graag aanmee.
groetjes Rianne

nans'creablog zei

Ben ook volger geworden van jullie blog. De creaties zijn altijd zeer mooi. Als ik mag kiezen dan ga ik voor het vlindermalletje.

Groetjes,
Nans

Renate zei

Ben al volger en de candy staat in mijn sitebar. Doe dus graag mee. Mal 1 lijkt mij geweldig om te winnen.

Groetjes Renate vd S

ellyscard creatief zei

Ik ben een nieuwe volger en de candy heb ik in de sidebar gezet.
Doe graag mee en mijn voorkeur
is nr 1
ik ben gek op vlinders.
Bedankt voor de kans en ik hoop dat je mijn blog ook een bezoekje brengt.
Gr Elly

henny18 zei

Ik doe ook graag mee,en ben nu toch maar volger geworden,ik kom hier regelmatig langs om al dat moois te bewonderen.En ik wil graag nummer 2 winnen.

Groetjes Henny

Joke Mulder zei

Echt toppie toppie om zoiets moois weer te kunnen winnen
groetjes van Joke Mulder

Rebelleke zei

Een supergave candy geven jullie! Ik doe mee.

Ze zijn allebei supermooi maar als ik moet kiezen, kies ik voor de vlinders!

Groetjes Rebelleke

carol zei

Wat leuk zo'n kans
het maakt mij niet uit welke mal
Ze zijn beide leuk

groetjes Carol

gwen408 zei

bonjour bonjour,
Ook ik meld mij als volger aan op jullie leuke blog vol met ideetjes. En met een beetje knutselen is het mij gelukt om de candy op m'n blog te plaatsen. Als het kan, gaat mijn keuze naar candy 2. Wens iedereen een creatief 2013. Groetjes uit het zuiden
gwen408

Angela zei

Wat een schitterende candy.... erg leuk dat jullie dit doen. Dit blog heeft Papicolor papier weer helemaal in de spotlights gebracht (tenminste bij mij; dank voor alle inspiratie). Beide stanzen zijn prachtig!!! Ik heb geen voorkeur!!
Een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2013.
grt Angela

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke en mooie candy,ik ben volger vanaf het begin en doe graag mee.Ik vindt vlinders heel mooi en zou dus graag meedoen voor de vlindermal,groetjes Miranda

Erica ♥ zei

Wat een leuke candy, ik waag graag
een kansje, ik ga dan voor de 1e
mini vlinder mal.
Suc6 voor iedereen.

Lieve grtjsss Erica ☼

Mieke zei



Wat een leuke candy, graag doe ik
mee, maakt niet uit wat ik win,
beide mallen zijn mooi.
kleurige groetjes Mieke Rutjens.

Chantal zei

leuke candy!
Allebei de mallen zijn leuk maar een lichte voorkeur gaat uit naar mal 1. Die zag ik gister toevallig in de winkel en was meteen verknocht!

Groetjes

Lia zei

Ik volg het blog al een poos en ben steeds weer verrast door de prachtige kaarten die ik zie. Ze geven echt een hoop inspiratie!
Ik wil graag een kansje wagen voor de candy en doe graag mee. Ik heb eigenlijk geen voorkeur, maar vind de vlinders wel erg mooi! Ik ga voor 1 dus!
Succes verder met het blog,
groetjes Lia

Lucy zei

een hele leuke candy! Ik heb net jullie blog ontdekt, gewoon door te surfen en ik ga nog even verder 'doorbladeren'. Mocht ik winnen (ik win nooit maar goed) dan zou ik gaan voor de vlinder, dat is zo'n beetje mijn favoriet.
Ik kan het niet plaatsen op een blog, doe toch maar mee.
Groetjes en ga zo door met inspireren!

Anita zei

Volger ben ik vanaf heet begin en hij staat ook in mijn lijst.
Doe graag mee.

Gr. Anita

anneke zei

Wat leuk deze candy,ik doe mee hoor.

Groetjes Anneke Kok

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Hopelijk heb ook ik aan alle voorwaarden voldaan haha, kwam toevallig hierop deze prachtige blog te bewonderen wow wat een mooie creaties allemaal,maakt niet uit als ik een prijsje winnen zou ook ik laat me graag verassen zou toch niet kunnen kiezen, op naar de 350 volgertjes en bedankt dat ook ik een gokje wagen mag ;-)
Groetjes, Emma

Josje zei

Wat een leuke candy's ik ben al een hele tijd volger van jullie en mocht ik winnen dan graag mal 1
groetjes Josje

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Wat een leuke candy, ben meteen volger geworden van jullie blog.Als ik mag kiezen, dan ga ik voor mal nr 2.

grtjs
Claudia

anncreatief zei

Hallo, hopelijk lukt het mij nu wel een berichtje te plaatsen.
Ik was al volger,.. maar vind het toch wel leuk mee te doen.
Ik heb toevallig gisteren weer een creatie gemaakt met jullie mooie fijne papier.
Ik zou in aanmerking willen komen voor de candy nr. 2

Ghea zei

Ik wil graag een kansje wagen, en dan ga ik voor de vlinders geweldig mooi.
Liefs Ghea

piwee zei

leuke candy
ook ik wil wel een kansje wagen en ga dan voor mal 1 de vlinders
groetjes petra

Katootje55 zei

Bedankt voor het verloten van deze leuke candy. Graag wil ik een gokje wagen. Mocht ik in de prijzen vallen, dan kies ik voor de bloemenmal. Volger ben ik al en de candy heb ik op mijn blog gezet.

Groetjes,
Toos

Ans Gilbert zei

Wat leuk een candy, ik doe graag mee voor de mooie bloemenmal..de prachtige vlinderset hen ik al..ik zet het in mijn side bar..
groetjes van Ans

sjanie zei

Ben ik net op dit blog aan het kijken, zie ik dat jullie bij 350 volgers een candy weggeven. En wat voor candy, Supermooie mallen zijn dit. Maar als ik dan mag kiezen, kies ik de vlinders. Ben net volger geworden en ga het op mijn blog zetten.

Alvast bedankt voor deze mooie kans!
Groetjes,
Sjanie

Mieke zei

Wat een superleuke candy zeg. Ik doe een gooi naar de Olba-mal. Alhoewel de vlindermal ook schitterend is. Dus eigenlijk maakt het me niet uit hihihihihi!!!!!

Groetjes Mieke

Liesbeth zei

De 350 al gepasseerd dus hoop dat ik als 351 nog mee mag doen, geweldige candy.
groetjes Liesbeth

Jayvalikka zei

wonderful giveaway! I prefer the butterflies :D thank you for the chance! :)

Antoinette Voorn zei

Ik ben via via op jullie blog gekomen, zie ik dat jullie bij 350 volgers een candy weggeve!!! En wat voor candy, Supermooie vlinders zijn dit. Ben net volger geworden en ga het op mijn blog zetten.

Alvast bedankt voor deze mooie kans!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl