woensdag 7 november 2012

40 jaar getrouwd in Classic en Briljant.

Hoi meiden, 

Deze keer een kaart voor een vriendin en haar man, die aankomend weekend 40 jaar getrouwd zijn. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van een  mooie chique Papicolor Classic kaart met geschepte rand
Een tijdje geleden heb ik de kleinste maatjes hiervan gebruikt voor babykaartjes( zie hier) , maar deze keer dus een grotere maat. Ze zijn er namelijk in allerlei maten en zachte kleuren, staand en liggend, en zelfs met passepartout. En er zijn ook bijpassende enveloppen verkrijgbaar met hetzelfde mooie randje. Prachtig!!
  Voor al het stanswerk heb ik de Brilliant Sensations Kiezel gebruikt. Heel mooi glanzend karton, prachtig in combinatie met de Classic kaarten!  Hieronder heb ik geprobeerd de mooie glans ervan in een foto te vangen........ik geloof dat het aardig gelukt is :-)


 Ik heb eerst weer een rilrand aangebracht op de kaart ( tegenwoordig zo ongeveer mijn handelsmerk haha). Dan heb ik een stans van de Spellbinders Decorative Labels Eight opgeplakt, met daarop, gestanst met de gewone Labels Eight en in hetzelfde kleurtje als de kaart, een stukje Papicolor Original Papier A4 lichtroze.
Vervolgens het cijfer 40, vlindertjes van Nellie Snellen, en Kaleidoscope vlinders van Memorybox.
Onderaan heb ik de My Favourite Things Sunflower geplakt, met daarachter de Chloe Stem van Memorybox en de blaadjes van Lin en Lene.
Nou, ik hoop dat Jannie en Gerrit hem mooi vinden :-)

groetjes, Elly

 gebruikte papicolor materialen:

4 opmerkingen:

Liefs Ineke zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Elly.

Groetjes van Ineke

Hannie Stoel zei

Prachtige kaart Elly,

groetjes, Hannie

Lydia Boode zei

Hij is weer schitterend geworden.
Hugs

manon's kaartenhoekje zei

prachtige kaart

groetjes manon