zondag 21 oktober 2012

Vlindertje

Voor vandaag mocht ik weer een borduurkaart maken.
Ik heb hiervoor eens zitten snuffelen in m’n laatje met patronen en kwam dit patroon tegen van HobbyVision. Het is een patroon van al enkele jaren geleden maar dat maakt niet uit.
Sommige patronen blijven mooi.


Van papicolor heb ik gebruikt:
Karton Jade- Sensations, nr 318
Karton Original, 06- donkerblauw

Werkwijze:
Neem het borduurpatroon over op je karton, hiervoor heb ik een stuk karton gepakt, net zo groot als het patroon: 10,5 bij 14,3 cm.
Daarna het patroon borduren, ik heb er Mettler garen voor gebruikt.
Dan de kaart afmatten met blauw karton zodat een klein randje ontstaat.
Daarna een dubbele kaart op maat snijden, die wordt dan dus ietsje groter dan het blauwe karton. Plak het op elkaar.
Dan de nodige figuren uitstansen en opplakken.
Hiervoor heb ik gebruikt: 2 mallen van Joy!Crafts en de vlinder is van Cheery Lynn.


Voor allen een fijne zondag en hartelijk bedankt voor het langskomen,

groetjes, Hannie

5 opmerkingen:

Bea zei

Een mooi borduurpatroon ook al is het een oude, een hele mooie kaart en mooi papier....

groetjes Bea.

Hanny zei

Wat een prachtige kaart Hannie en ook heel mooi papier.

Groetjes Hanny.

manon's kaartenhoekje zei

wat een mooie kaart hannie

groetjes manon

Erica ♥ zei

Een heerlijke kaart, ziet er super
uit, mooi geborduurd.

Grtjs Erica ☼

Monique - Mienokje zei

Hele mooie kaart. Wat past het patroon mooi bij de mal. Groetjes, Mienokje