maandag 29 oktober 2012

Denk eens *groot*


Had me een leuk idee....en net weer even anders....
Ik heb een A4 Papicolor violet op de korte kant gerild en gevouwen tot 1 kaart hoe kicken is dat.
Vanaf een halve cm van de rand een lijn embossen, dat maakt het wel heel speels.
Dit doe ik met de score pal en gaat heel makkelijk;o)
Van de Papicolor sering 2 Noor stansjes verwerkt met de schitterende hoekmal van Joy.
Afgewerkt met een pareltje en voila.....


Het Stampavie vogeltje is gestempeld op Papicolor stempelkarton creme met Versafine black en ingekleurd met de distress marker en gedoezeld met een waterkwastje...dan uitgeknipt.
Het Papicolor is bestempeld met dusty concord en zo ook geblend .
Het papier laat je in de mallen zitten dan blend je de uitsparingen dan papier eruit en de randen blenden, en wat staat het mooi he.....

Vond het weer heerlijk om jullie mijn big kaart te showen en graag tot de volgende keer...
Warme Groetjes,
Anita.

8 opmerkingen:

Corrie zei

Ik vind dit prachtig Anita, je hebt er iets héél moois van gemaakt.
lieve groetjes Corrie

Els zei

Dit ziet er mooi uit en het ideetje zal ik zeker eens gebruiken.
Groetjes, Els

Ditta zei

Gave kaart, wat houd Anita toch van d'r vogeltjes!!! Heb al zo veel mooie kaarten ermee gezien!!
Knuf Ditta.

Hannie Stoel zei

Supermooi weer hoor Anita,
zo mooi he deze stempel.

groetjes, Hannie

jolanda zei

prachtig kaartje

Doutzen zei

Hoi Anita,
Wat een gave kaart, lekker groot;-)
En dat stempeltje is wel heel er mooi ingekleurd.
Liefs, Doutzen

manon's kaartenhoekje zei

wat een prachtige kaart anita
super

groetjes manon

Richtsje zei

Erg leuk bedacht Anita! En eigenlijk heel eenvoudig maar wel prachtig door de eenvoud!

Groetjes Richtje