maandag 17 september 2012

Home Sweet Home


Ten tijde van het schrijven van dit bericht
zit de baby nog steeds lekker op zijn plekje,
druk te schoppen en te bewegen.

Buiten regent het pijpestelen en zijn Elise
en ik  gezellig aan de knutsel.

Home Sweet Home is op dit moment dan ook heel
erg toepasselijk.


Papicolor heeft een hele nieuwe lijn Crepepapier is hele lieve
zachte tinten. Nu ik toch op roze wolken zit is dit
natuurlijk mega leuk om met roze aan de slag te gaan.

Ben gestart met een stuk Cardstock kleur bloesem
Deze heb ik gesneden op 15x15 cm
Met de easel stans van Tim Holtz heb ik een Ease gestansd
en deze aan de achterzijde geplakt zodat de kaart blijft staan.
Dit zag ik laatst bij Jenine van HobbyVision.
Vervolgens heb ik een strook gesneden van 3 cm waar ik 
3 vierkanten van 3x3 cm heb gemaakt.
Deze heb ik vervolgens weer gestempeld met 3 verschillende stempels
van Chocolate Baroque.

Snij nu een strook papier van 1cm breed en 14.5cm lang en plak hier dubbelzijdig tape op.
Snij van het crepepapier een flink stuk van ongeveer 1.5 cm breed.
Drappeer dit op het strookje papier met tape.
Als het goed op zijn plaats zit, leg het dan onder de naaimachine voor een stikrand.
Stik ook 3 lijnen op de kaart zelf beetje scheef en door elkaar heen.
Plak het strookje met crepepapier op de kaart samen met de 3 losse vierkantjes.
De vierkantjes zijn met 3d tape opgeplakt.
Zet de randen aan met distress inkt Walnut stain
Stempel de tekst Home Sweet Home in de bovenhoek.
Plak 3 parels als afwerking op de stiksels.

1 opmerking:

Adriana zei

Wauw, wat heb je dit leuk gedaan. Gaaf om dat crepepapier zo te verwerken!