zaterdag 1 september 2012

Baby billetjes.....rose;o)



Hierbij een heerlijke babykaart in de mooie rose tint van een baby billetje hi,hi,...
Karton Original Bloesem en Anjerwit wisselen hier elkaar af.
De structuur blijft zo mooi van dit papier en geeft een rijke uitstraling.


Nu dacht ik, laat deze kaart eens staan met een steuntje van Sizzix, zo kicken en handig.....MAKKIE!

Ook in dezelfde Bloesem tint gehouden natuurlijk...het lijkt wel een foto standaard maar dan zonder lijstje.


De harten gestempeld op Original Bloesem en bewerkt met embossing poeder Frost van Ranger en toen op de tekst stempel geplakt met een knip oogje naar de tekst die als touw fungeert, enig toch! (al zegt ze het zelf hi,hi,)


En tja ja ook jullie hebben het goed gezien, de achtergrond mal van Joy is bewerkt met de pannetjes.
Pan Pastel RED combineert zo mooi met het karton dat ik het niet kon laten ;o)
Eroverheen is gestempeld met een dot-stempel van (Hero Arts) met Distress inkt Sugar Spun....
Afgemaakt met een lief lintje en een hartje aan een parel snoertje;o) 

Hoop dat jullie het weer een DOTJE vinden. 

Met Warme Groetjes,
Anita.

p.s. deze kaart is een beetje verlaat hier geland, maar we willen hem toch graag aan jullie laten zien.
team CMP

2 opmerkingen:

Thea zei

Had hem gezien bij Anita, maar hier staat hij ook mooi hoor ;-)
Prachtig babykaartje.

Groetjes Thea

Hobby Musician Keyboard zei

Liefste Anita, dat Babykaartje is wondermooi!! Jij hebt een leuke Blogspot met vele mooie werkjes. Ik hou van kaarten maken en vele andere dinge met Papier knutselen. Heb mijn lebensdroom laten uitkomen en heb een tof hobby Winkeltje geopend. Het zou fijn zijn, dat je eens voorbij komt. Ik ben belgische en woon in Duistland. Ik heb ook nog Candies om te winnen, in mijn blogspot onder mijn online Banner staat Post daartoe. Veel geluk en heel veel groetjes van Marina