woensdag 22 augustus 2012

Eline's Winter uiltjes

Vandaag is het mijn beurt om iets te maken, deze keer is 3D weer aan de beurt.
Er zijn van Eline Pellinkhof hele schattige kerstuiltjes uitgekomen, daar heb ik een hanger van gemaakt. Het is een bestaande hanger van Melissa Frances.


De basis van de hanger heb ik gemaakt van Papicolor Scrap Original kerstrood (43), deze heb ik op 11 x 15 cm gesneden.
Daarna heb ik Papicolor Scrap Original hagelwit (30) op 10,5 x 14,5 cm gesneden.
De randen heb ik bestempeld met een clearstamp van Marianne Design met Distress inkt Faded Jeans. Daarna ook de randen geblend met dezelfde kleur inkt.

Uit Papicolor Scrap Original hagelwit (30) heb ik de Creatable gesneden. De grote ovaal en het kleine labeltje zijn geblend met Distress inkt Festive Berries, de middelmaat is geblend met Distress inkt Faded Jeans.

Ik heb nu eerst de hagelwitte kaart op de kerstrode kaart geplakt. De grootste ovaal heb ik in het midden geplakt. Nu plak je er eerst een kantje overheen.
Met wat 3D foamblokjes plak je de blauwe ovaal op de kaart en het kleine labeltje.

Knip het plaatje van het uiltje uit, knip deze uit en werk deze op in 3D.
Versier de hanger verder met diverse bloemen, postzegels, plakparels en wat papertape. De hulsttak is een Creatable en heb ik gestansd uit Papicolor Scrap Original mosgroen (51)

De hanger kan je ook naar eigen idee versieren met een lintje en diverse bloemen.

Hier nog een close-up van alleen de kaart.


Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx

8 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel erg mooi.
Groetjes Miranda

gré zei

heel erg mooi super gedaan

groetjes gré

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel leuk idee en heel mooi gemaakt!!
Groetjes, Yvonne

Diny Sprakel zei

wat een leuke verwerking van de materialen, washi-tpae zit er ook op zie ik. Mooi geheel.groet DIny

Rita zei

wat een prachtige kaart Jenine!!!

de knipvellen uiltjes zijn schitterend.

groetjes Rita

hennie zei

O wat zijn ze leuk en jij hebt er een kunstwerk van gemaakt Jenine!
Lieve groetjes hennie.

Anoniem zei

prchtige creatie!! ik vind die uilen super lief!!!
tine

manon's kaartenhoekje zei

prachtige creatie

groetjes manon