maandag 20 augustus 2012

Crème de la crème :-)


Voor vandaag een kaartje helemaal in het crème.
Hiervoor heb ik weer het Papicolor Cardstock Original Creme (27) gebruikt. Ik heb een stuk genomen van 13,5 bij 27 cm en dat dubbelgevouwen. Toen de kaart gerild aan alle kanten op 6 mm, met behulp van een scoreboard.
Eerst heb ik van twee JoyCrafts borders één gemaakt, door de dichte kanten over elkaar heen te plakken met dubbelzijdig tape, en dit in het midden van de kaart opgeplakt (ook met dubbelzijdig tape). In het midden daarvan heb ik de prachtige nieuwe Lin en Lene Cutting en Embossingstencils gebruikt (die komen zéér binnenkort in de winkel!!). Eerst heb ik een stans uitgestanst ( de grootste) en vervolgens met de grootste en de op één na grootste een frame gemaakt, wat ik daar weer heb opgeplakt ( beide met foamblokjes). De bloem erin is van MFT de Botanical Beauty. De takjes erachter zijn sprieten Creatables van Marianne Design en Olive Branches van CheeryLynn. In de hoeken heb ik de mooie Macarena Corner van Memorybox geplakt en voila... klaar issie:-)

gebruikt Papicolor materiaal:

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Jannie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Prachtig.
Groetjes Miranda

Hannie Stoel zei

Je hebt er weer wat moois van gemaakt hoor.

groetjes, Hannie

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Elly.

groetjes karin

Dortesjs zei

Wat een prachtige kaart

Wilma zei

Hoi Elly,
Jij bent de enige die zoiets ENIGS en UNIEKS kan maken ☺☺☺.
Liefs Wilma

Anneke klerks zei

prachtig!!
liefs anneke

Anja v K@@rten zei

Zoiets moois......Dit kan jij als geen ander!!!!
Groetjes, Anja

anneke's creaties zei

echt schitterend mooi gedaan

groetjes anneke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Prachtige kaart!!
groetjes, Yvonne

gré zei

prachtig kaartje

groetjes gré